Pussitivt värre


10 saker som gör mig till "ett glatt litet liv."
(direkt taget från ett av jospeh-barnen som hade skrivit
det på ett pappers hjärta till sin kompis.
"Jag gillar Linnea för att hon har ett glatt litet liv" Love it.)

♥ Känslan när man får sms av någon man tycker mycket om.

♥ När man hittar en ny favoritlåt som man spelar sönder och samman så att man aldrig mer vill höra skiten. Innan det är det en skön känsla. Denna just nu efter att Beyoncé gjorde en ruskigt fin version i Scandinavium förra måndagen.

♥ Kvällar runt köksbordet eller i soffan hos någon av tjejerna, när vi snackar gamla minnen och skapar nya minnen.

♥ När Fästis skickar nanosms.

♥ Tryggheten i min och Langs vänskap som gör att jag vet att jag alltid alltid kan räkna med henne.

♥ Att titta på Hannes när han sover.

♥ Känslan av förfest med brudarna i solnedgång med perfekt salongsberusning.

♥ MVG i sång C. (Eftersom jag vet att du läser här ibland så skriver jag TACK HILLE for that!)

♥ Sång överhuvudtaget. Helande och förbannat kul.

♥ Sömn. Fan vad tråkigt och intetsägande. Men ack så skönt och även det helande.

Så skönt och helande att man kanske skulle gå och schleepa en stund nu?


Kommentarer
Postat av: erika

punkt 2,3 och 4. MMMM looove! hahah

2009-05-22 @ 09:43:02
Postat av: Hille

Ja,du är en fantastisk sånglärka! Den ena sången efter den andra....

2009-05-22 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0