manglad mus


Ibland saknar jag att jobba på Celest.
Folket. Och stämningen.
Men sen tittar jag på bilden som denna.
Och känner att ,nej, vi var nog inte riktigt på samma nivå.
Vi hade inte riktigt samma uppfattningar om vad som är roligt och inte.




pumpsocks


Det gäller att mixa och matcha.




have no clue


Förstår inte varför folk alltid tjatar om att vi esteter är slöa och lata?


Om ni undrade vad för slags humor jag har




Har ni tänkt på en sak? Om den danske
 fotbollssplaren Peter Schmiekel hade döpt sin son till Michael,
hade han hetat Michael Schmiekel.


Michael Schmiekel.

winny



När man tänker på trollen, som Erika hade sagt.



domo arigato mr. Roboto


Hur svårt kan det vara för asiater att lära sig th-ljudet?
För övrigt galans i särklass bästa,efter Kate Winslet givetvis,tacktal.



druunk


Sitter i skolan och känner mig....full.
Talar inte om någon KristusFylla, utan mer känslan av
förfest. Pepp, men endå sjukt trött.
Verkligen verkligen sjukt trött.

Men.
Regel numero uno efter att ha varit vaken i 27 h:
Jag får under inga omständigheter somna när jag kommer hem från skolan.
Då kan jag inte sova ikväll,också blir mitt liv en ond cirkel av fantomfyllor.

Fantomfyllor.
Det var något nytt,

Glöm inte vart ni hörde det först!



wohooo


Visst lyckades jag.
Jag lyckas alltid.
Det borde ni ha lärt er nu.
Har icke sovit en endaste blund, fastän det var kämpigt.
 Kl 04:30-05:30 gick det på absolut vilja.
Och allt var perfekt.
Det var applåder efter applåder.
Tårfyllda tacktal efter tårfyllda tacktal.
Och reklampaus efter reklampaus.

Om två timmar börjar skolan. Nu väntar jag mest ut tiden
tills jag kan gå ner och börja stöka i köket utan att ha dåligt
samvete för att jag väcker någon.
Jag småskrattar redan när jag tänker på hur övertrött jag kommer vara
i skolan.
Det här kan bli bra.


Och Winny fick sin Oscar...


nightvision


Jag é peeeepp! Detta är ingen konst för mig. Jag är en nattmänniska. En gång gick jag överhuvudtaget inte och lade mig en natt. Jag slutade jobba kl. 22:20,gick hem,levde rövare och gick sedan till jobbet igen kl. 05:35.
 Det ni.

Nä,nu är det bara 40 min kvar tills det stora hoolabaloooet börjar!
JAG È TAGGAD!


Okej, detta är kanske inte jag,just i denna stund.
Men det var mest för att visa min sinnestämning!
T-A-G-G-A-D-!

uack


Upptäcka att ättiksgurka och saltgurka inte alls var "typ samma sak".
Saltgurka smakar mer som en...kallsup.
En äcklig kallsup.



muuuuuuuu



Leka med mat.



saupve


Tänka över livet.



sawr



Tycka att den där Henrik Schyffert verkar vara ett jävla sär.


Bild : Aftonbladet.se

morrie



Läsa Tisdagarna med Morrie.
En s.k vuxenbok.
Ger inre lugn.
Och lite panik.



piggypigpig



Mäta grisens nos.
(19.3 cm)




RSS 2.0