Pensionär och fjortisar


Gårdagen spenderades först på Sofiero, tillsammans med ungefär 6999 pensionärer. Det var trevligt.
Jag kan också säga, eller iallafall gissa, att samtliga av dessa pensionärer fick till det igår. Det var nämligen some serious tafsande under kvällen. Panschisarna var på och kladda på varandra i tid och otid, och speciellt efter ett glas southern comfort, eller två. BAO var lika bra som vanligt, och levererade gubb- och tantmys på hög nivå.
Nu kanske ni undrar vad jag egentligen gjorde där. Kan det vara så att jag faktiskt tycker om "morfars-musik"?
Njaaaao.
Mest gillar jag Helen Sjöholm.
Och då får man liksom hela paketet med, inkl. 16 musikanter och en halvdassig Tommy Körberg.



ca. 7000 pensionärer på ett utsålt Sofiero.

Efter en sådan senioraktivitet var jag tvungen att balansera mig genom att
gå ut och ha en riktig fjortisfylla.
Nä, skämt åt sidan som Anel hade sagt.
Jag gjorde mina snygga tjejkompisar sällskap på Stinsen, för att sedan
dra vidare till Crom.

En mycket bra utekväll som bjöd det mesta!
Jag & Jonte tog bussen hem vid kl.2.
Det tog ca. 3 minuter.
Sedan hade jag sällskap av synen på bilden nedan.
Roande.



Nanniga Jonathan


Kommentarer
Postat av: Jonte

HAHAHHAHAH nej! Fasen va trött jag va! Har en del roliga bilder på dig ska du veta! ahah

2009-06-28 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0