Woho...



Det finns mycket som flyger runder i mitt lilla lilla huvud just nu.
Mycket som tål att tänkas på, och också en hel del besvikelse på mig själv.
Att jag inte håller vad jag lovar mig själv.

De senaste dagarna:

Måndag:
Syster var här och hälsade på. Det blev le grande girlsnight med tacos, B&J och The Notebook.
Lillebror hängde med så gott han kunde men började i slutet att räkna minuterna till att filmen skulle ta slut...

Tisdag:
Flängde runder med systern på dagen på Ö&B bland annat. Där jag hittade en inpackning för rött hår! My peoples väg till rättvisa! Givetvis köpte jag den. Båstad på kvällen och RixFm-festival, som inte var någon direkt höjdare. Men det är det väl aldrig? Hem och somna, lite tröttare, lite blondare och ännu lite svagare.

Onsdag:
En blank sida.
VI får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0