Veet,Lindarw och HippHipp...


Tankar en måndagskväll som på alla sätt och vis känns som en söndagskväll...

Jag ligger i soffan med den bärbara datorn och kollar repris på Allsången. Har tänkt massa levande ljus och ligger och funderar över min tånagel. Den fick ju sig en smäll under helgens festligheter. Absolut inget allvarligt. Men den vill ju liksom inte vara med mig längre. Halva vill trilla av. Den fastnar i brallor och dylikt och en ytterst obehaglig känsla infinner sig. Har försökt plåstra om, men min tå aborterar dom om och om igen.


Varför har Christer Lindarw snyggare ben än varenda brud i hela världen? Och förresten, har ni sett Veet-reklamen med tjejen som varit ute och campat och sen kliver in på värsta fedefesten och fortfarande har helt släta ben. I slutet av denna reklam visar dem en bild på denna tjej iklädd en kort klänning. På denna bild är hennes ben inte av denna värld...dom har photoshopat dit ungefär 30 cm. Inte särskligt verkligt. Såna reklamer skrämmer mig 100 gånger mer än Apoliva-reklamen.

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb. Jag är sketanervös. Min chef pratar exakt som Anders Johansson i HippHipp. Är orolig att det är det ända jag kommer att tänka på. Jag blir lätt distraherad av sånt. Svårfokuserad. Dålig egenskap. Tur att jag inte sa det på intervjun.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va e de för jobb snygglo?

2009-08-06 @ 01:04:17
URL: http://missmoiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0