P3 Dokumentär...


P3 Dokumentär styr mitt liv. Det har gett mitt liv en ny mening.
Har hittils plöjt igenom Mordet på Anna Lindh, Mordet på Fadime, Bordellhärvan/Geijeraffären,Palmemordet och är nu inne på Thomas Quick.

Likt en kunskapsbulimiker frossar jag i all fakta. Det får mig att känna mig lite smartare, lite mer inne i samhället.
Ren inbillning förmodligen. Men det stillar min törst efter kunskap lite lite.

Något lär man ju behöva nu när man inte ska till skolan den 20e augusti, eller någonsin mer för den delen.
Frågan är bara vad jag tar mig till när alla avsnitten av P3 Dokumentär är slut?

Kommentarer
Postat av: erika

vadfan! Ett helt inlägg om P3 Dokumentär och inte ens liiite kredd till mig? Jag är besviken...

2009-08-11 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0