still in the game!



Jag är fortfarande med i spelet!
Tro inget annat!
Det är bara det att jag spelar musikal mest hela tiden, så jag lever
och frodas lite mer på Joseph-bloggen.

Hade premiär igår och vi kan alla vara sjukt nöjda. Det gick sketa bra.

Imorgon är det Valborg goddamnit och vi vet vad det brukar innebära? Dvs. har inneburit de senaste åren?
(GG:s hilfe, vad fanken gjorde vi förra året?!)

Imorgon lär det nog bli lugnt trots allt. Känner inte alls för att dricka.
Men en liten KF kan man nog klämma in.

Hur böjer man gedrunken Erika?

Kommentarer
Postat av: erika

Lite klarhet här nu då:

Förra årets valborg firades hos Danne. Remember? Och verbets böjning är; getrinken, getrunken, getränkt. (och jag behöver inte förklara de olika stadierna för dig för du är insatt!)

2009-04-30 @ 08:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0