Varför?

Jag har en eventuellt dum fråga.
Och ni brukar vara ganska så bra på att utbilda mig, när jag undrar något.
När man tvättat disk i diskmaskinen, och den är klar, öppnar man oftast luckan,
drar ut överdelen lite och lägger en handduk över.

Jag gör alltid det.
Det är först nu idag som jag inser att jag liksom inte alls
vet varför man gör så.
Det är väl inte för att hålla disken varm?
Man vill väl att den ska svalna så snabbt som möjligt så man kan
lassa in allt i skåpen igen?

Hjälp mig tack,
det är en pusselbit som fattas i min Bree van de Kamp-personlighet!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är den första människan jag ser göra något sånt. Men kanske för att det kan samlas vatten uppe på koppar och glas, så det ska torka upp?

2010-03-18 @ 21:03:56
URL: http://amandabjoerk.blogg.se/
Postat av: Rosemountain

Haha, det har jag aaaldrig sett eller hört någon som gör! x)

2010-03-18 @ 21:51:49
Postat av: ronnii

1 poäng till amanda! handduken ska samla upp vatten från koppar och glas :)

2010-03-19 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0