Schhhhema.


Ja nu jäklar brinner det i knutarna mina vänner.
Här har ni mig dag idag.


7:00 - Väckarklockan ringer
7:25 - Jag går upp. För sent.
8:00 - Åker till Klippan.
8:30 - Framme i Klippan. Jobbar med musikalstoff tills min lektion börjar.
10:25 - Psykologilektion.
12:30 - Lektionen slut. Snabbt hem, hämta träningskläder och lämna väskor.
13:00 - Ner till byn, posta paket.
13:30 - Tillbaka i skolan. Jobbar med musikalstoff till dansrepetitionen börjar.
15:00 - Kommer på att jag inte ätit något. På hela dagen. Käkar en tonfiskbaguette.
16:00 - Tjejernas dansrepetition börjar. Håller på till kl. 19.
19:00 - Teaterklass på Sågen. Vi håller på till 21, men sitter kvar och planerar till 21:30.
21:30 - Kommer hem. Äter, bloggar, mejlar, städar och ringer lite.
ca 00:00 - Deckar.

Två ord ekar i min skalle.
"LEDIG ONSDAG. LEDIG ONSDAG. LEDIG ONSDAG"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0