Rött-Dött?

Ibland känner jag att jag skulle vilja tocka till mig riktigt rejält,
och se ut som den helt enormt fagra Elsa Billgren.
Bli sådär kvinnlig och apsnygg.

Jag har en tjejkompis som är precis så, Amanda.
Igår var jag hemma hos henne tillsammans
med Martina, en annan tjejkompis.
Vi tre höll ihop på gymnasiet och var supertighta.
Efter studenten har vi tappat kontakten lite, så igår
var faktiskt första gången vi sågs alla tre, sedan i juni förra året.
Det spelade dock ingen som helst roll, vi tog vid precis där vi slutat.
Vi lagade pannkakor, drack kaffe, käkade muffins som Martina bakat och
mös med Amandas lilla taxvalp Helmer.

Nu kände jag att detta svävade iväg lite.
Jag skulle ju skriva om att jag skulle bli kvinnlig och söt och tyst.
Men jag är liksom alldeles för vulgär och rå för det.
Jag är en sådan som borde hålla flabb, men som pratar ändå.

Men håret då?
Skall jag bli ännu mer tocke?

Erik skrev ifrån Sälen att hon gillade den semiblonda färgen
som jag har nu.
Men jag gillade hennes blonda också,
men likförbannat färgade hon det brunt ändå.
Så jag kanske ska röda mig bara för att hämnas, bara på pin kiv liksom?




Kommentarer
Postat av: ally

jag tycker du ska ge de en chans! De hade nog varit snyggt :)

2010-03-01 @ 23:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0