Reflexcioné. (fredag)


Ehh...
Ojdå.

Jag skulle ju blogga.

Några reflektioner ifrån dagen:

1) När jag kom hem från musikalrepet idag hade strömmen gått i badrummet, på ovanvåningen och i 2/3 lampor i köket. Satte jag på ugnen fungerade den dock som något slags dimmerljus i badrummet. Satte jag på den på 150 grader var det lite halvdunkelt. Ökade jag sedan till 250 grader så lös badrumslampan med full patte. Inga konstigheter.

2) Jag har ett plåster på min arm. Jag minns inte riktigt varför, men det spelar ingen roll. Plåstret i fråga är väldigt ljust till färgen. Lite off-white sådär. Och det syns goddamnit inte alls på min arm. Min arm har alltså mer eller mindre exakt samma nyans som plåstret. Och nu ska dom ta bort solarierna på badhuset. Tack för det liksom.

3) Fråga aldrig mer Elin Axelsson om tiden till något. Eller. Förresten. Fråga aldrig mer någon om tiden. Ta reda på den själv, det är ditt eget jäkla ansvar! (Vi skulle till Halmstad Högskola hela dagen med Komvux. Bussen gick 09:00 ifrån Preem. Eller nej. Det gjorde den inte. Det var när vi trodde att den gick. Tydligen gick den 08:30... Jaja. Då är det väl inte meningen att jag ska gå där.)


Kommentarer
Postat av: erika

åååh älskar dej!! du e sååååå rolig

2010-03-06 @ 20:18:16
Postat av: jonte

hahahahah nummer 1. 8 bokstäver: STABILT

2010-03-10 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0