Ny blogg! (men den gamla är städs er när)

Psst.

Vill ni veta vad jag gjort hela dagen?
Förutom att pluggat, bakat & ätit scones, snackat skit med Elin,
haft planeringsmöte med musikalgänget och haft kör?
Jag har designat en blogg.

Ni minns väl denna blogg?
Det borde ni göra, iom att jag länkat till den
typ 711 gånger.

Iallafall.
Den bloggen skrev jag ju med anledning av Joseph-musikalen.
Och nu kickar ju Musical Highlights-repetitionerna igång när som helst (fredag),
 och det har kommit in önskningar om att det skall bloggas även denna gång.

Så givetvis skall det göras det,
och det skall göras med stil.

OCH denna gång kanske jag till och med hinner
fortsätta blogga här, samtidigt,
för i år står jag minsann inte som ensam författare.
Björken och jag delar på det ansvaret, och det känns alldeles
förträffligt bra.

Så lägg till URL:en till era Favoriter och stay tuned

HÄR

(ni som klagar på att jag har så färglös blogg kan ju
kolla in MH-bloggen och för evigt hålla flabb)









Kommentarer
Postat av: Amanda

its you and me!

2010-03-03 @ 21:08:53
URL: http://amandabjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0