Studenten 2.0


Så vad hände?
Jo, studenten svalde mig och TJOFF sa de,
så var det måndag och jag utspottad igen.
Lite slemmig.

Det var fantastiskt.
Fantatiskt mycket skratt, och fantastiskt lite böl.
Musiken var fabulös och vi på raden längst fram stod upp,
mer än vi satt ner kändes det som.
Sen snabbt snabbt ut i regnet och ta emot Amanda,
och sedan snabbt snabbt till gågatan för att kika på alla de andra.

Middag åt vi hos familjen Björk, och sedan en sväng
till familjen Svensson, där Jakob presenterade mig som
"Mamma, det här är min mamma! Eller min Matilda!
Eller.
Hon som brukar ta hand om mig!"

Jadu.


10 turer senare (bland annat hos fina Sofia)
så dansade jag in på Cantina och festade hela natten lång
med mina fina vänninor, som liksom jag, är lite för gamla för
att ta studenten.

Kl. 4 landade jag i sängen, och tänkte att gud vad
ett år kan gå snabbt och långsamt på samma gång...







Kommentarer
Postat av: Amanda

jag ser inte alls naken ut !

2010-06-14 @ 20:18:08
URL: http://amandabjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0