At the moment.

     
1) Just nu går mitt tillstånd under namnet "sommarlov".
Och det får det göra en stund till.

2) Jag har precis (och äntligen!) börjat läsa extra-braiga Ann Heberleins  "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva." Erika "Melankoli" Johansson beskrev den som "inte solskensläsning precis".
Hm.
Some heavy scheize alltså.

3) Jag har påbörjat Operation Fria Luftvägar.
Jag skall alltså sluta med nässpray.
Har använt det konstant sedan innan musikalen,
och nu är jag fast, så fast.
Så nu blir det koksalt i några dagar.

4) På fredag är det fanimej Midsommar igen.
Förra året sjöng jag i parken på dagen, så allt blev bara stress.
Men i år blir det helt andra bakverk. Det ska fixas och trixas och ordnas
och sedan bli en finfin fest.

5) Midsommar = Sommarpratarna... Gah. Namn som Tommy Körberg, Per Morberg, Amanda Jenssen, Eva Gabrielsson (Stieg Larssons brutta), Johanna Koljonen och Anna Odell gör mig lite extra pirrig.

6) Har fått psykbesattbryt på den fina "Kärleksvisan" som Sarah Dawn Finer sjöng på Viktorias och Daniels festkonsert. Känner att någon i min närhet (blinkblink) väldigt väldigt gärna får gänga sig så att jag får försöka mig på den.



Kommentarer
Postat av: erika melankoli johansson

Fan så fint citerad jag blir. Tårögd nu!

2010-06-22 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0