An arse of a life.


Idag tänkte jag slå på stort och äta UTE... för tredje dagen i rad!
Jag lever lyxliv och lunchar och käkar på uteställen hela
dagarna långa.
Som Kissie.


Det finns så mycket Kissie i mig, så det är konstigt att folk inte
tar fel på oss någon gång.
Tuttarna får jag ju faktiskt påstå att jag har, och läpparna har jag. Iallafall när jag äter
äpple och får en allergisk chock.
Förutom det lilla faktum att hennes lår är lika små som min överarm,
så är vi alltså mer eller mindre identiska.

Grekiskt blir det ikväll,
 och sen ska det rumblas med Emma (och Amanda? Visst visst?) all night long!


Kommentarer
Postat av: emma säger

väntar på att vi ska skaka rooompa. kom hit dåå!

2010-06-18 @ 19:50:53
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0