Vad sägs som en orgie i gamla bilder? (interno)


Lina.
Spanien -08.



Hbg-festival -07.
Lang blir 17.


Midsommar -06.
Vackra vännen A.


Den legendariska gesten.


Ett tag höll vi alla på så här:



Det tyckte vi var kul.



Spanien -08.
Uttråkade i väntan på bussen till flygplatsen.



En av många tjejmiddagar.



Piratfesten -07.
Helt. Jävla. Galet.


Jag ska ha fest hemma.
Pappa åker till Polen.
Mina nycklar ligger inomhus.
3 timmar innan festen skulle börja får jag
ringa min arbetskompis, som också är brandman.
Han fick komma och lyfta av ett källarfönster.
Sen hade vi årets fest.



Jag jobbar hiskeligt mycket på Celest, där
de anställda har humor som ovan.



Första GG:s middagen någonsin.
Vi snackar 2004.
Jag bär kniv.

Sen kommer något som får ett helt eget inlägg...


Kommentarer
Postat av: ronnii

"Spanien -08.

Uttråkade i väntan på bussen till flygplatsen."



vaddå flygplatsen? Hahaha. vi åkte förfan buss hela jävla vägen. men iofs. förstår du inte minns det efter alla postafen tabletter!

2010-02-18 @ 16:48:31
Postat av: Matilda

Jag är ju helt tappad.

2010-02-18 @ 21:25:04
URL: http://matildadenvilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0