Feb. 23, 2010

Jag har lov.
Smaka på det ordet.

Lov.
Fattar ni hur ung det får mig att känna mig?
För inte så där jättelänge sedan så var varje dag i mitt liv lov.
Det känns verkligen inte som nyligen.

Är inne på dag 2 av Projekt Sportlov och klättrar
redan på väggarna.
Jag kan till och med känna en liten lust
(Så liten att jag nog faktiskt kan ha hittat på den)
att sätta mig ner och räkna lite matte.

Men jag tycker jag är ganska så flink
på att hålla mig sysselsätt.
Jag hade en riktig fixardag igår minsann.
Mina egentliga planer för dagen sprack så jag fick sysselsätta mig
med att städa och tvätta och posta och maila och skriva och tala i telefon
och organisera och avslutade sedan med kakbak till
mig och Lina.

Call me van de Kamp.

Bree van de Kamp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0