Lovely night...



Haft en riktig feel good-kväll med fyra vänner på besök.
Jag tände ljus, bryggde kaffe och slängde ihop en kaka (Bree van de Kamp, yet again).

Satt och bara pratade i tre timmar, lovely.
Jag älskar att ha det så, att mina vänner vet att min dörr
alltid är öppen, att det alltid finns plats kring mitt köksbord.
Att det alltid finns tévatten att koka.
Att allt får sägas, även om det blir prat i mun på varann,
eller talande tystnad
Att det får gråtas, och bråkas.

Det får mig att känna mig rik.


Imorgon kommer sotaren någon gång mellan 8-11 (tack för den),
då gäller stand by-mode.

Sedan massa matte och kanske lite musik på kvällen?

Mer om det imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0