Bilder!

Ehh.
Vad händer?


Jo det ska jag ta och berätta för er.
Vi har inget internet hemma på vår gata i stan.
Men nu är jag hos syrran och snyltar så det blir lite bilder!


Fredagen började med bulldrama.
Full brandkårsutryckning till skolan pga Hilles bulle.
Komiskt, så komiskt.



Sen danstränade vi och Jakob hade av någon
anledning barnkläder på sig.
"Jag är kungen av Örkelljunga" sa han.
Jaha.



Igår rensade vi på Amabile (teatern).
Det tog tid och jag fick damm i mina lungor.
Men vi hittade massa fint.



Exakt såna här hade Louise Ljungberg när hon var
ung och hette Ann-Louise.



Och sen hittade jag fåret vi hade med i Joseph,
han bor tydligen numera på Amabile.



Dom här hade tydligen Amandas bror Pontus haft
på sig på en spelning en gång.
Det är bara lite roligt.



Klotterväggen, framför den kan man stå
länge länge och läsa och minnas...



Sen hände det något skoj.
Jag åkte och sjöng på min lilla kusins dop.



Sen när dopet var slut började organisten spela
brudmarschen.
Också gifte dom sig.
Helt galet överasskande böligt.



Sen blev det fest med massa mat och massa kärlek och massa barn.
Min kusin Sam är för övrigt sjukligt lik Carl XVI Gustav när han var barn.



Sen mös jag med bebisar och åkte sedan hem till Klippan,
och drack vin med fina teatermänniskor.
Kl. 1 vandrade jag hem och somnade absolut direkt
när jag la huvudet på kudden.


Nu rensar mamma & syster hela lägenheten och jag
förklarar saker för en främling över telefon.



Kommentarer
Postat av: Dadi

Vilken dag alltså!!! ;)0

2010-04-18 @ 19:27:43
Postat av: Elin

BARNKLÄDER? tack för den! XD

2010-04-18 @ 21:00:15
Postat av: Amanda

HAHA. Den ser ut att passa honom perfekt.. Tänk att fåret hade gått dit helt själv!

2010-04-19 @ 07:11:59
URL: http://amandabjoerk.blogg.se/
Postat av: lottie

Matilda.. det där blogginlägget vi pratade om igår.. nu satt jag istället och läste igenom alla dina gamla.. men det fick funka för idag!

2010-04-24 @ 10:05:33
URL: http://dreadlocklife.blogg.se/
Postat av: Krakelsprakel

Jag har bildbevisen på Pontus. Inte bara stillbilder utan så även film.

Var det möjligen så Pontus fick smeknamnet Porre? Ja jag minns inte. Men det var ganska porrigt att ha en älg i kalsongerna.

Eller. Inte.

Men kul.

2010-04-30 @ 08:16:48
URL: http://www.krakelsprakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0