Dagens sanning...


Tänkte blottlägga mig själv för er ännu mer än vanligt och köra något nytt.
Varje dag (okej, det kan förekomma undantag, men jag ska försöka varje dag) ska jag avslöja en sanning om mig själv. Det kan vara något smaskigt, något pinsamt, något äckligt eller något tråkigt.

Och världshistoriens första sanning om mig är följande:

*trumvirvel*

Jag är nästan aldrig bitchig.

Jag får väldigt ofta höra från människor i min närhet, att deras första intryck av mig var att jag var en jäkla bitch.
Jag har funderat mycket på det där, och försökt analysera vad det är jag gör som ger den bilden.
Till och börja med ser jag jäkligt sur ut, i allmänhet. Mina mungipor är per automatik lite lätt böjda neråt. Men tro mig, jag flabbar på insidan. Nästan alltid.

Sen har jag en tendens, som jag försöker jobba bort, att ge folk konstiga blickar. Jag tänker absolut inte på det, men ger ständigt folk i min närhet nedlåtande ögonkast. Dom finns fångade på film och jag undrar alltid varför jag ser så jäkla överlägsen ut.

Det positiva är ju att folk ofta säger till mig att jag verkligen ändrat det intrycket de hade av mig.

So there you have it.
Visst, kanske inte det smaskigaste, men det kommer mera.
Tune in tomorrow.




Kommentarer
Postat av: Emma Hiltunen

matilda, vi har något gemensamt.. :D

haha

2009-09-23 @ 00:13:05
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0