The love of my life.


Jag är kär.

(alla mina vänner tänker ÄNTLIGEN)
(alla andra tänker OCH?)


Jag ställer mig själv frågan
"Kan man bli kär i en TV-kanal?"

Jag svarar mig själv på frågan
"Ja"

Alltså.
SF-kanalen.
Jag visste det redan när jag såg reklamen.
Jag tänkte
"Shiiieze vilken bra idé, att ingen har tänkt på det innan!"

För er utan TV och utan kunskap (ja, det går hand i hand), så skall jag nu förklara SF-kanalen:
Det är en kanal som bara sänder SF-filmer.
Alltså Svensk Filminstitution.
Alltså bara svenska filmer.


AJ löv it.
Idag såg jag först, Linas kvällsbok, sedan Bergmans Smultronstället,
sedan Jim och piraterna Blom och avrundade sedan det hela med den gamla klassikern Kådisbellan.
Detta resulterade i ungefär 5 timmars filmtittande.
GUD vad arbetslös jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0