Ny dator!


Jag har köpt en laptop.
En fining.
Vi ligger här i sängen och bekantar oss med varandra en smula. Hittintills går det bra, och jag organiserar som aldrig för. En mapp till bilder, en mapp till kamerabilder, en mapp till poddar, en mapp till filmer.

Det där kommer att vara i ca. 5 dagar, det vet jag själv. Sedan kommer det bli att man bara dumpar allt på Skrivbordet som vanligt.

En annan grej som jag suttit och pillat på är mina Favoriter(se nedan). Det är alltid en jäkla röra bland dem, och alla heter olika saker med oliken tecken ovs. Så jag blingade till det lite. Men hjärtan. Oh jag äro så kreativ!

Nu ska jag gå en runda ner i byn och sola solarium, mest för ryggen (MER OM DET SENARE!) och sedan måste måste måste jag köpa en ny tandborste. Jag vågar inte ens tänka på hur länge jag haft min nuvarande.

Oh. Förresten. Igår var jag på Nova Lund. Vilka vill se ett modebloggigt inlägg med allt jag köpte?


Kommentarer
Postat av: erika

JAAAAG! Och alla andra som inte orkar uttrycka sin åsikt här vill också innerst inne!

2009-10-30 @ 12:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0