Frrrredag!


Frrrrredag mina vänner och en potentiellt bra sådan.
Vaknade en hel timme tidigare än nödvändigt, vilket gjorde att det hanns med långfrulle med lillebror, istället för att likt en bulimiker slänga i sig tre skedar gröt och en kopp kaffe. Ett avsnitt av US o Tara och litta blogg på det gör detta till en idealisk morgon.

Just nu sitter jag här framför datorn och topsar för första gången idag, och kommer inom en väldigt snar framtid börja jobba på dagens outfit. Haha. Eftersom det är strängt förbjudet att bära någon som helst form av jogging- och myskläder på jobbet så tar varje morgon ca. 30 minuter längre än den hade behövt. Att välja ut kläder kvällen innan är helt otänkbart och händer inte under några omständigheter. Vilket ju givetvis leder till vissa panik- och ångestkänslor varenda eviga morgon. Men jag har alltid tyckt att det är något coolt med att inte lära sig av sina misstag och bara göra dem om och om igen varje morgon. Det indikerar på en viss nonchalans som jag gärna låter folk tro att jag besitter.

Vad står på schemat denna average fredag då?
Jobb till kl. 15 (obligatoriskt), sedan (vääääldigt sen) lunch med Emma i stan, sedan har jag hela kvällen för mig själv och jag ryser lite av välbehag bara jag tänker på det.
Jag älskar att vara ensam hemma.
Att ha helt tyst omkring mig är ganska så skönt efter att ha pratat ca. 200 nya människor varje dag hela veckan. Man orkar liksom inte ta in med information. Så jag ligger mest som en zombie och tänker blanka tankar.
Ikväll tänkte jag dessutom bada, en sådan ynnest.

Nähäpp!
Nu ska jag lägga upp en film här till er, små bloggnissar, sen ska jag triathlona till jobbet.
Minus simning.
Och cykling.
Och egentligen också löpning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0