Vad gör man i brist på fantasi, och kanske intelligens? En lista.

Äh. Vi kör en lista!

Idag har jag:



  • Blivit tvångspåsatt av en hund. Dock med alla kläder på. Och det var en tik.
  • Skrattat åt det där med Bögatan ca. 78 ggr. Hahahaha!
  • Sjungit för Anna Hiltunen igen (nos-tal-gi).
  • Bestämt mig för att inte få någon massage imorgon. Det kan liksom inte bli värre.
  • Fått onda ögat av en tant på tåget pga att jag tappade en bit papper. Jag tog upp pappret, slängde det och sa "Ibland kan man pröva att vara glad också!"
  • Avslutat ett kapitel på sätt och vis. Jag har varit lite starkt och satt punkt för något inombords.
  • Förbannat Mix Megapol ca. 11 ggr för att senaste Äntligen Helg-podden inte är uppe ännu.
  • Trott att jag skulle få sparken. (Visade sig istället att jag blev inkallad som någonslags experthjälp. Löneförhöjning mån tro? Näää.)
  • Blivit helt pirrigt glad då jag såg att det fanns bakfickor på mina nya jenasleggings(absolut ingen självklarhet)....Det är det lilla som gör det!
  • Haft enorm ångest över huruvida jag stängt av min plattång där hemma eller inte. (Mamma har ännu inte ringt och meddelat att lägenheten brunnit ner så gissar på att den var avstängd.
  • Tänkt att imorgon ska jag gå till Biblioteket och betala mina enorma skulder så att jag kan börja låna böcker igen. Både i Ängelholm & Klippan.
  • Kommit på att det är mycket roligare att umgås med Lang helt gratis, än att gå till Biblioteket och betala massa pengar.
  • Tänkt "Den där Cannelloni Macaroni är ju en riiiiiktigt bra låt."  Och sedan tänkt "Nä Matilda, det är den ju inte".



Kommentarer
Postat av: Emma Hiltunen

gillllar listan

2009-10-13 @ 23:36:23
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0