Att köra...

58adcd634a0d87bed039b15bab06e38d.png

Kolla varifrån!

Att köra någonstans med vår bil är alltid lika spännande.
Den har nämligen en tendens att lägga av när man använt den för mycket. Den är som en tjurig tonåring, som blir sur så fort den inte får bestämma. "Då vill jag inte vara med".
Och då blir det så här som det är nu.
Att jag och min syster sitter i bilen med sätena bakfällda, väntandes på att bilen ska behaga starta igen. För det gör den alltid. Den måste ca a lugna ner sig lite först.
Ikväll blir det Änglar och demoner, Upp och Ben & Jerrys.

Nu sitter min syster och mumlar för sig själv:
"Detta var dömt att misslyckas. VARFÖR skulle jag stanna och tanka istället för att köra direkt hem."
Hon har det inte lätt hon.

Och jag har lärt mig putta bil.
Det var fint.


Kommentarer
Postat av: Jonte

HAHAHAHAH!

2009-10-30 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0