White-trash insomnia.



Jag har nog aldrig varit så white-trash som jag är i detta nu.
Blö-hö.
Plus att jag vänt på dygnet totalt.
Igår somnade jag samtidigt som min pappa gick upp.
Kl.7:00.
Sen sov jag till 14:30.
Så.
Imorgon är det jag som vänder dygnet rätt.

Jag säger inte att det kommer bli lätt, iiiiicke.
Jag får helt enkelt göra som på den gamla goda tiden, då jag gick i skolan.

Jag sätter alarmet på mobilen, och lägger sedan mobilen längst inne i garderoben.
Så att jag liksom är tvungen att leta.
Sen får jag överhuvudtaget inte gå inom en radie på två meter från sängen,
 ty den har en tyngdkraft likt Djävulen.
Sedan kaffe.
A whole lot of kaffe.

Sen ska det nog gå bra.

Lycka till Matilda.
Åh, tack Matilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0