Sportig lördag.


Denna dag blir en ovanligt sportig dag för undertecknad.
Skall om 20 minuter färdas till Ljungbyhed för att kolla fotboll, och sedan efter det en dos innebandy as well.
Sitter nu och klunkar morgonkaffet och plattar håret.

Var iväg och klippte mig igår. Fick psykbryt på mitt hår som bara hängde och
 ringde och bokade en klipptid och satt i frisörstolen 4 timmar senare.
Det blev kort. Nej ingen page Hille, jag kanske överdrev en smula!

Men ganska så kort.
Och nu är ju detta en frisyr.
Jag har inte haft en frisyr på ganska länge, utan bara hår.
Och denna frisyr kräver ju lite underhåll.
Den accepterar liksom inte att man bara slänger upp den i en knut och springer iväg.
Nejnej.
Här skall fixas och trixas!

Nu skall jag slänga på lite mejk och sedan hoppa ut i bilen.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0