In och ut ur dimman.


Idag tar vi det piano.
Goodbye-dinnern igår var alldeles förträfflig, ljudnivån var som vanligt extremt hög och vi hade en del att ta igen. Överlämnade även en present till min Erika. En CD-skiva.
En tom.
Nä nu skojade jag.
Men detta är faktiskt ett riktigt bra presenttips!

Jag gjorde ett sommarprat till henne.
Vi är ju båda två personer som gärna och väldigt lätt snöar in oss på saker. P1:s sommarprat är en sådan grej. Vi lyssnar och lyssnar. En timme ur personers liv. Det är intressant och ganska så utbildande. Så ni kan ju tänka er vår lycka när SVT nyligen lanserade ett TV-program kallat "Sommarpratarna" där 4 personer åt gången diskuterar sina olika sommarprat. We love it.

Iallafall. En rutten mick, Windows Movie Maker, massa minnen och vår vänskaps soundtrack var det enda som behövdes. Det mesta är ganska så privata grejer, annars hade jag givetvis kunnat lägga upp det. Men jag tänkte att jag skulle klippa och klistra lite i det och kanske lägga upp en liten del, bara så ni förstår what it's all about.
Om det är okej med dig Erika?

Efter 4 timmar ursäktade jag mig och begav mig till Ängelholm City och dansade hela natten lång.
Gick sedan hem, inom Statoil och köpte en fransk hot dog (TACK Statoil Ängelholm för att ni har öppet 24/7, jag är er evigt tacksam). Den sista kilometern fick jag nog av mina höga klackar och gick barfota. "Blev du inte blöt om fötterna då?" frågade Erika idag när jag berättade det.

Jo.
Det blev jag.

Tack för igår Erik!


Kommentarer
Postat av: erika

klart det är ok ;)

2009-11-22 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0