Buffelkungen.


Ibland när jag inte kan sova, har jag en liten ritual som jag brukar göra,
som är väldigt avslappnande och sövande.
Jag lärde mig den av min kompis Carsing och it is called Buffelkungen.

Okej.
Du ligger i sängen, på rygg, med täcket uppdraget till hakan.
Du ligger helt. stilla.
Först kommer det en helt vanlig buffelhjord.
Dom rusar över dig och du måste ligga helt jäkla stilla, annars känner
dom att du rör dig och då kommer du....dö.

Sen.
Till sist.
Kommer Buffelkungen.
Han rusar inte, han går lugnt, nästan lufsande.
Han är mycket mer noggrann och nosar och känner efter
med sin stora mule.

När Buffelkungen går över dig måste du ligga still som en död jävla hund,
annars är det totalt ute med dig.
Det skall du veta.

När Buffelkungen gått förbi dig är det färdigt,
då är du redan på väg in i drömmarnas värld.

Varsågod.
Det var så lite.
Risken att du sedan drömmer om bufflar är ju ganska stor,
men vi kan väl komma överens om att det är värt det?




Kommentarer
Postat av: lottie

Nej! Den heter inte buffelkungen! Det är faktiskt en varulv med sin långa nos som kommer, det har jag alltid gjort! Så ta en varulv nästa gång, mer spänning!

2009-11-19 @ 22:49:37
URL: http://dreadlocklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0