Ben-defekt.


Aj.
Har fortfarande ont i mitt knä sedan förra lördagen.
Har ju en liten defekt som inkluderar mina ben och alkohol.
Saken är sådan, att så fort jag får alkohol i min kropp ( och det räcker med ett halv glas vin),
så börjar nervtrådarna som går mellan min hjärna och mina ben svikta.
Mina ben är svaga sedan innan, har växtvärk i tid och otid.
 Men detta når liksom sitt klimax när alkoholen når mitt blod.

Mitt i en konversation med en kompis kan jag bara sätta mig på knä, rakt ner.
Mina ben tappar kontrollen totalt.
Detta efter EN cider.
Detta hände i lördags också, då jag skulle gå från gatan upp på trottoaren.
Tog ett steg upp och bytade tyngden från ena benet till det andra, för att ta steget upp.
Tjong.
Så satt jag på knä.
Mina lackbrallor gick i sönder och det gjorde svinigt ont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0