A word from Avard.


Som ni vet är min blogg öppen för individer av olika slag!
Alla är de välkomna in i "Bara skum, inget öl":s famn!
Vänner, ovänner, främlingar, kärestar och ex.
I detta fallet blir det ett ex.
Avard (när vi var tillsammans hette han dock Oskar,
jäkla ungdomar att hålla på att byta namn.)
uttryckte en önskan om att gästblogga, och jag var
inte sen med att säga ja!
Läs och njut!


Hej på er alla!

 
Gästblogga... ja, skall jag vara helt ärlig så ville jag detta.
Hade sånt sug efter att blogga.
Har lagt ner min blogg och håller just nu på med en lansering av en ny.
 
Vad skall man skriva om då?
 
Kan ju i alla fall börja med att göra reklam för vår konsert på Söndag (29/11)
Där både jag & Matilda är med.
Vi uppträder klockan 11.00 i Slottshagakyrkan i Hbg, 18.00 i St Petri k:a i Klippan.
 
Jag tänkte även presentera mig lite.
Heter Avard Oskar Karlsson, 18 år bor i hålan som gud glömde (!), Klippan!
Går Handelsprogrammet på en underbar skola och älskar att sjunga.
 
Känner Matilda sedan 5-6 år tillbaka, möjligtvis mer.
Vi har varit tillsammans lite sådär från & till i våra unga dar.
I alla är det unga dagar för den gamla och vuxna Matilda. ;D
 
Som ni kanske redan listat ut så går jag i alla fall sista året på gymnasiet och studenten närmar
sig med stormsteg.
Det är mycket stressigt för tillfället med allt som skall göras.
Prov, konserter, UF, körkortet och massa annat.
 
Men nog om mig och denna otroligt tråkiga gästbloggning.
Men nu fick jag skriva av mig i alla fall! :D
 
Ha det gött alla!
/ Avard.



Kommentarer
Postat av: Avard

Trevligt trevligt. :D haha

2009-11-26 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0