de senaste 2 månaderna har jag...



Jobbat. Satt mest och tänkte på Josephandet dock.
Och när jag äntligen lyckats komma på andra tankar...



Trädde jag in i fikarummet och möttes av denna.
Damnit.
(Bara jag som känner att Joseph kanske inte hör hemma
på samma vägg som reklam för Lions?)


Varit i den Kungliga Hufvudstaden och tittat på My Fair Lady.
Därför lade jag upp denna bild på mig själv.
Jag är en fair lady. Eller iallafall fair.



Josephat.
Just denna bilden är kanske inte så kul.
Jakob ser ut att känna smärta.
Det visade sig senare att så var fallet.


Trott att jag hade påssjukan.



Fått hem ett brev om att jag ska ta studenten.
Det kom som en total chock.



Varit på H&M i Stockholm och insett att storleken inte är den ända
skillnaden mellan Stockholm och Big City Klippan...



Kommentarer
Postat av: erika

laaav yooooo

2009-05-12 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0