whaaat?


Så, vad har hänt sen sist?

 - Jag har tillbringat 3 dagar hos min moder i hennes nya lägenhet. Där finns det no internet at all, och därav bristen på blogg de senaste dagarna.

 - Jag har varit i Dk med klassie och kännt att Dk är ett jäkligt dejligt land. När deras affärer är öppna. Det var dom inte nu. Inte en enda. Tydligen hade dom nationaldag dagen innan oss. Töntar.

 - Hämtat min balklänning. Den ser great ut.

 - Passat barn med Lena. Det älskade mig efter tio minuter. Sen tog jag på mina glasögon och då kände det inte igen mig. Och med "det" menar jag givetvis barnet.

 - Druckit vin. En massa vin.

 - Satt upp ett partytält utan dess like, som nu står klart i trädgården. Redo för student. Önskar att jag kunde vara lika redo som tältet.

 - Piffat inför bal. Imorgon är det dags. Wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0