blandade citat


 

Johanna & Alle pratade om att de båda gått vidare i skånelagsuttagningen,
varpå Erika säger;
E- Asså ,är där typ en vinnare?


Lollo frågar oss vad som händer i helgen:
L - Alltså vad gör vi i helgen?
Vi - Ja, vi ska ju till Gästis på fredag, Moa har fest där.
L - Jaha...vem är Gästis?
Vi - Alltså Gästis? Hotellet?
L - Jaha....
Tystnad.
L - Men var bor han?

Louise på Gemu lektionen:
L - Matilda du har så bra åttondelstaktkänsla!
Jag - Jaha, tack.
L - Det ser jag på dina bröst.


Jag & Lina fixar oss och Lina klagar över att hennes hår inte är som det ska:
L- Asså mitt hår e sånt halt
M-  Hm, du menar flottigt?


Jessie - Matilda funkar inte din vibrator på mobilen?
Moi - Haha min vadå?
J - Haha
Hannes - Haha
Moi et Jessie - Huuh? Du vet ju inte va det betyder?
H - Nej. Det gör jag inte. Mamma vad betyder det?
Mamma - (Lång tystnad) Hm...typ som en låtsassnopp?
H - Typ som en kondom?
M - Nej, det är något helt annat.

Hannes - AHA en dåldo?!

Sms-konversation med Amanda:
M - Ska du ta bussen från Källna imorgon?
A - Nej jag är hemma. Kan du skicka sms från din mobil?
M - Nej...Dessa sms är en hallucination.


Jag & Johanna diskuterar:
Jag - Alltså, hur säger man pluralformen av hennes? Hennsa?
Johanna - Nejnej, plural av hennes är "honsa"!
Lina - Men hallå, plural av hennes är ju "tjejer"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0