busted


Telefonkonversation häromdagen:

Jag - "Hej det är Matilda."
Klant - "Hejsan, jag ringer från Glocalnet/OnOff/Telenor (något sånt), har du din pappa hemma?"
J - "Nej tyvärr, han är inte hemma just nu"
K - "Okej....hur gammal är du?"
M - "18."
K - "Är det du som är dottern?"
M - "Ja?"
K - "Ja,men då är det ju dig jag ska prata med, det står här "Till dottern", det är du som ska ha en bärbar dator med trådlöst bredband?"
M - "....."
M - "Alltså, jag tror inte du ska prata med mig om det här, det var min studentpresent du precis avslöjade...."
K - "...........Shit........Damn....(damn?!)...Ehh, det står det inget om..."
M - "Nähe?"
K - "Okej...detta samtal har aldrig ägt rum, okej? Kan jag få din pappas mobilnummer?"
M - "Ja....och jag lovar att inte säga något till honom om du lovar att aldrig mer använda ordet "Damn" i seriösa sammanhang"
K - "Ehh okej, då säger vi så. Hej"
M - "Hejdå"

Kommentarer
Postat av: Karro

hahahahahah

2009-06-11 @ 22:39:36
URL: http://karsing.blogg.seblogg.se
Postat av: Anna

Det där var det mest korkade jag varit med om! Hahaha

2009-06-14 @ 16:57:46
URL: http://kickassname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0