Bal(l)t


Idag ska jag på bal. Jag har en klänning. En fin en. Jag har en baldejt. En fin en.
Jag har ett fränt åk och jag har filat mina naglar.
Finns egentligen bara ett problem.

Min hylla.

Den lilla thailändska männskan som sytt min klänning verkar vara besatt av tits. Jag var och provade ut min klänning i fredags och sa till henne upprepade gånger att hon skulle sy in min urringning. För allas trevnad liksom.

När jag hämtar den dagen efter så ser jag likförbannat ut som Victoria Silvstedt.
Ja, minus blondt hår och omänsklig fysik.
Plus fräknar och blek lekamen.

Nu sitter jag här med 5 säkerhetsnålar och en rulle silvertejp och ska försöka snickra ihop mina bröst. Eller isär kanske?

Vad är väl en bal på Dunkers?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0