M-m-m-mongo...


Ja jösses sicket mongo man är.
Helsingborgsfestival i dagarna två har nu avklarats, där gårdagen var den mest lyckade för min del. Öltält och massa massa kändisar gjorde det hela brutalt och så himla roligt. Det hela slutade med svarttaxi hem och sedan efterfest. Och bara där har vi ett fint exempel på att jag hade grymt roligt. Jag efterfestar nämligen aldrig. Aldrig. Jag tillhör den skara som vid 1-tiden är helt slut och bara måste åka hem och somna direkt. Men icke igår.

Denna ena sjuka händelsen följde den andra, vilket resulterade i att jag nu har träningsvärk i magen så mycket jag skrattade.

Idag har jag repat körsång i tre timmer, grovt bakfull. Det gör man bara en gång i sitt liv.
Jag har också rengjort mitt tangentbord.
Det gör man också bakfull bara en gång i livet.

Kommentarer
Postat av: avard

Det här med engångshändelser, eller bakfyllehändelser verkar inte vara något för dig.

& du, städa inte tangentbordet så nogrannt. ;D

2009-07-28 @ 18:09:52
URL: http://avard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0