nostalgi


Tvåav mina favorit konversationer över sms kommer faktiskt från morgonen efter festen som nämns i förra inlägget:

Erika - HUR mår du , VAR fan är du och hur FAN kom du hem igår?
Matilda - Jag är hemma. Jag dör nog snart.
Erika - Hahahaha, jag försökte hjälpa dig. Sen spyddde du mig i munnen. Tack!
Matilda - Du ljuger. Du försökte hjälpa mig, ja, men jag spydde inte dig i munnen.
Erika - Okej då. Men du hade kunnat göra det och sedan inte minnts det.
Matilda - Mycket möjligt.

Johanna - Kul fest igår? ;)
Matilda - Vilken fest? Jag var inte på fest igår, jag satt på golvet på en toalett i 3 timmar,sedan gick jag hem.
Johanna - Hahaha okej, sov du länge idag?
Matilda - Nej,vaknade klarvaken klockan nio utan att minnas någonting,tog tio minuter innan jag kom ihåg anledningen till att jag mådde som ett jävla ras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0