RIP


Erika tycker att min blogg borde dödförklaras. Hon skriver att något måste jag väl endå ha att skita ut.

Jag ska på fest ikväll. En liten (?) tillställning på Raggarklubben här i Klippan.Ett ställe som jag av någon konstig anledning alltid har sagt till folk att jag varit på, när jag i själva verket aldrig varit där. Tror jag.

Är en gammal vän som fyller myndig,ska bli kul att träffa henne + allt det andra gammla folket man inte sett på länge.
Blir lugnt,eventuellt ingen alkohol alls, känns smutsigt just nu. Kanske tar ett glas vitt om lusten faller på,annars är det inte hela världen.

Samma tjej hade fest förra året vid denna tiden, och då på Gästis här i Klippan. Jag kom dit, sa grattis, tvingade ner en flaska vitt vin och en flaska Apple Sourze.Låg på toaletten i 3 timmar och gick sedan hem.
Så jag måste nog visa att jag faktiskt kan komma på fest och bete mig bra.

Nä, nu gör jag mig stressad!

Erika, this one was for you!

Kommentarer
Postat av: erika

du borde showa sms-konversationen oss imellan dagen efter den dagen!

2009-01-17 @ 17:53:59
Postat av: Matilda

I sure vill. Ska bara få liv i gamle Inez!

2009-01-17 @ 17:54:58
URL: http://matildadenvilda.webblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0