gjord i sverige


Är det bara jag eller går inte veckorna fasligt fort nu igen?
Varje torsdag när jag ensemble tänker jag alltid "Men,var det inte typ igår vi hade detta förra gången?".
Om det fortsätter såhär lär jag ju ha tagit studenten innan första versen på "Vintern rasat ut" är sjungen.
Och det vill vi ju inte.

After-school (det gillar jag, det är som after-work,fast utan jobb,eller som after-ski, fast utan magpumpning.) med Erik.A. Vi gick som vanligt,fast min fot strejkade litta. Sen buss hem,och lite spagge och kötte. Nu blir det Made in Sweden!

Ångest-nytt!
Fått nya avslappningsövningar av Erika. Den ena går ut på att man ska föreställa sig sin egen begravning, och hur ens vänner håller "tal" om en. Hon tänkte direkt på moi sa hon.
Hon känner mig Erikutt.
Det är sånt som lugnar lite lite lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0