Fobi Schmobi.



Ni vet den där sociala fobin som jag berättat lite för er om?
Den slog till utav bara helvete idag.

Skulle gå ner till byn, till Bokia och köpa, inte helt förvånande, en bok.
Det gick superbra, hälsade på lite folk som jag inte brukar "våga" hälsa på,
och kände mig väldigt nöjd och våglig.
Sen kom jag fram till dörren in till Bokia.
Och då fryser jag totalt.
Kan liksom inte tänka.
Går in och kollar bland böckerna, försöker se ut som jag vet vad jag letar efter.
Gör allt för att personalen inte ska fråga "Behöver du hjälp med något?", för då tror jag jag dör.

10 minuter senare går jag ut ifrån affären, kallsvettig och utan bok.
Dumma, löjliga Matilda.
Skääärp dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0