Chrrristmas is coming!

Var i kyrkan två(!) gånger idag, och umgicks lite
med min polare Gud, och hans son.

 (som på denna bild ser ut att ha horn. who knows?)
Lyssnade på underbar sång och musik, som fick mig att
gråta båda gångerna.

Hallelujah.





Det plus en nattvard gör att jag nu varit så kristet aktiv att jag nu ligger helt utslagen i sängen.
Också har jag ju firat jul lite därimellan, med min ganska så dysfunktionella hälft av
min familj.
Men dom är sköna.





PS.
Om ni har ett eget Nya Testamente
TA MED DET TILL KYRKAN nästa gång ni går dit!
Sen letar ni upp var prästen läser ifrån (står oftast i programmet)
och läs det samtidigt som honom.
Skit. Störigt.
Men ack så kul.


Kommentarer
Postat av: Egoina

Det var kul att du hälsade! :)

2009-12-26 @ 16:03:45
URL: http://egoinas.se
Postat av: Jenny

Javisst är det nåt särskilt med gud och julen. Jag har överkonsumerat gud, mat och jul så det räcker och blir över nu...

När får jag se dig sjunga???

2009-12-27 @ 20:51:27
URL: http://www.krakelsprakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0