Lejonkun(d)en.


Pratade precis med en kund. Eller pratade och pratade.
Herre i fråga valde istället att ryta som ett lejon.
Det lät ungefär såhär:

M - Hejsan mitt namn är Matilda och jag ringer från din elleverantör Energibolaget.
Kund - RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOR!
M - Jag ringer till dig idag för att du är kund här hos oss på Energibolaget...
Kund - RAAAAAAAAAAOOOOOOYUUUUUUUR!
M - ....och jag skulle vilja sänka ditt elpris, med 25% procent, hur låter det?
Kund - RAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAR.
M - Du vill inte det?
Kund - RAAAAAAAAAAAAOOOOOOOR.
M - Okej. Tack så mycket iallafall.

Kommentarer
Postat av: avard

Blir ju bara sjukare och sjukare.. ;D

2009-08-24 @ 18:01:10
URL: http://avard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0