Fredagskväll!


Nu kommer snart the chicks så blir det té och Kristallengalan runt mitt köksbord, som på något sätt blivit någonslags samlingspunkt för oss. Runt det köksbordet har vi haft rådslag, vi har skrattat oss halvt ihjäl (jag säger bara; facewarp), gråtit, sovit (mest Ally) och tjafsat. Också har vi druckit té. En jävla massa té.

Vi satt där åtskilliga timmar hela vintern och våren och planerade och längtade efter bal,studentvecka och klimax, student. Vi satt där några dagar efter och ältade ångest.

Jag tycker om mina vänner så sinnessjukt mycket, och det känns alltid lite extra när jag påminns om att dom så lätt kan tas ifrån mig.

Men idag ska jag bara njuta av deras sällskap (inte alla, vi har ju en tendens att sprida ut oss runt bygden numera) och snacka en himla massa dynga.

PS. Björk, min björk! Ditt sms igår var veckans höjdpunkt! Jag saknar dig också massor och tycker också det känns som att ES-06 bara är iväg på klassresa eller något. Och att du (och dina föräldrar!) fortfarande läser här gör mig varm i hela kroppen! Läste kortet jag fick av dig på studenten häromdagen och blev lite tårögd, känns som igår.
Men, situationen är ju sådan att jag faktiskt inte går i trean längre, hur mycket både du och jag än skulle vilja det. Jag säljer ju el numera goddamnit! Men. Jag finns alltid ett sms bort. Det vet du! Och sluta aldrig, och då menar jag aldrig, att knulla med ögonen!

Love you!

Kommentarer
Postat av: erika

ditt kök är en av de bästa platserna på jorden!

2009-08-28 @ 22:42:43
Postat av: Amanda

puss!

2009-09-13 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0