Fega kräk...


Just nu är jag så arg att jag sitter här med tårar i ögonen.
Ikväll blev en av mina närmaste vänner rånade.
Hon jobbar på Sibylla och jobbade på Sibylla i Åstorp ikväll. Hon höll just på att stänga när två män i rånarluvor beväpnade med kniv och pistol (äkta eller fejk?) hotade henne och stal kassan. Dom skadade henne inte fysiskt, men hon blev naturligtvis superrädd och chockad.

Det finns inget som gör mig mer arg än när någon gör mina vänner illa. Och dessa två män, som går på och kränker och hotar en ung tjej på ett sådant sätt. Hade jag fått tag på er hade jag tryckt upp en blyertspenna i ert urinrör.

Jag hoppas att ni får kronisk urinvägsinfektion
och jävligt fula barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0