so much to do,so little time



Sitter här och blir helt andfådd och lite darrig när jag tänker på allt jag måste måste (måste!) hinna göra imorgon.
Klockan 12:00 är lönen garanterat inne, då börjar livet igen så att säga. Jag har då varit pank i 3½ månad.
Tack för allt stöd under denna tid familj och vänner.

Jag måste någon gång under dagen ta mig till banken och fixa internetbank och lite annat pill.Är nog även på sin plats att beställa ett nytt kort,detta vill aldrig fungera på Storköpet eller andra ICA butiker. Lite småjobbigt.
Sedan hem,få igång internetbanken. Betala mobilräkningen.
Måste.
Verkligen.
Göras
.
De enda som ringer nu för tiden är Telenor,och det är inte precis för att strösnacka. Så det är prio ett så att säga. Vad mer?Måste posta noter till Välinge Kyrkas kantor.En mycket behaglig man. Det är iallafall intrycket jag fick över telefon.

Sedan finns det ett antal fler små små saker som jag måste fixa,men som inte går att skriva då det är meningen att dessa redan ska vara gjorde.Mest på grund av att jag faktiskt sagt att dom är gjorda. Iallafall.Dom ska göras imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0