mög


Dagens tabbe:
Köpt en kalender,äntligen. Glad. Skulle börja skriva in saker idag. Upptäcker att det är en kalender för 2009.Mitt liv kommer alltså fortsätta vara kaotiskt fram tills i december någon gång.

Dagens pino:
Hur många estet-tjejer krävs det för att spänna upp säkerhetsspännena om gradängerna?
Svaret: 10 tjejer plus 2 st uppraggade elektriker. Och endå var det så enkelt så enkelt.

Dagens "det kan bli riktigt kul":
Att Martina is throwing en liten födelsedagsmiddag för mig himma hos henne på fredag.Gillar man henne eller?

Dagens goda gärning:
Att Martina & Amanda köpte en kaka till mig .Skulle nämligen fika på praktiska psyken men hade jag helt glömt.

Dagens "aha":
Aha. Alla stämmorna från Art Musica fanns visst i ryggmärgen. Bra att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0