Kvällens höjdpunkter. i punktform

  • När Lina gick igenom 3 vagnar på tåget med en 30cm toapappersremsa släpande från sin lilla stilettklack. Jag gick bakom och skrattade så mycket att jag inte fick fram ett ord.
  • Vaktens "Grattis i efterskott" totalt utan inlevelse. När han sedan vänder sig mot Erika och säger "Hur går det?" när hon försöker få upp sitt pass ,svarar jag "Med livet? Jotack det rullar!"
  • Pölsemannen med Lina "Hon ska ha dubbelt av ALLT!"  "DU?! Kom inte och säg att du é full!!"
  • Skönsnacket med Erika i väntan på skjuts.
  • Jennys totala okoll på YMCA-dansen.
  • När jag beställer en xider och säger att den ska vara "Mörkgrön. Grön som gräset"
    (Hade tidigare försökt beställa en mörkgrön,men då fått en mörkröd,det gäller att vara tydlig)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0