joni


Efter en del vilande och en dusch känner jag mig lite bättre.Får se hur morgondagen blir. Nu sitter jag här med tékoppen again och har precis betat av avsnitt 5 av Singelmammor. Gillar verkligen namnet Joni mer och mer. Lite kul är ju att det från början i mitt huvud kommer från Erika.Erika gillar,som de flesta vet, Johnny Depp onaturligt mycket. Och en gång när hon var rejält packad skrev hon ett sms till Sandra (tror jag?) och skulle skriva "Hej Johnny!". I sms:et Sandra får står det "Hey Johnie". Läer man då detta som det står,får man namnet Joni. Finfint.

Jag undrar verkligen vad detta var bra för?

Kommentarer
Postat av: erika

måste tillägga att det måste uttalas med en viss överkåthet i rösten!

2008-09-16 @ 13:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0