bf


Imorse när jag vaknade var det nästan så att jag fick lite panik och inte riktigt visste vart jag vaknade upp (inte för att jag brukar vakna på främmande ställen i främmande sängar,fastän okej,det har väl hänt,men det var en soffa och det var inte alls speciellt främmande egentligen,dock  verkar vara lite av en hobbyverksamhet för vissa människor). Då kanske ni förstår hur jäkla annorlunda mitt rum ser ut när det är städat. Tack vare städningen igår hittde jag också min cykelnyckel som jag varit av med sedan april, men jag hittade också 687468116318 tops, 6817638176381765 klämmor och min kusin som varit försvunnen sedan -83.Typ.

Dagen är måndag och det är dagen då jag har 2 lektioner på hela dagen, med en 2 timmars håla mellan,tack Per Dahl för det, det glömde du nämna i ditt tal i fredags. Dock valde flera av talarna att istället dra sin livshistoria. Eftersom de börjar närma sig 70 strecket gick det olidligt långsamt,plus att vissa verkade ha Alzheimers och berättade samma sak ett antal gånger. Till er har jag ett ord:

Hospis.

Men iallafall,tillbaka till min måndag. Började med Dirigering,gick dock sådär,det är när jag ska kolla texten samtidigt som jag dirigerar som det börjar gå åt helvete.

Sedan lektion med killen som är sjukt lik Arn och som säger "Är ni med eyeyeyey?"  hela tiden.

Nä. skall nu det packas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0